2017年3月23日 星期四

榮耀之聲--061 You are My All in All 祢是我的一切..英文詩歌..中英文歌詞字幕




You are my strength when I am weak
You are the treasure that I seek
You are my all in all
Seeking You as a precious jewel
Lord to give up, I'd be a fool
You are my all in all


Jesus, Lamb of God, worthy is Your name
Jesus, Lamb of God, worthy is Your name


Taking my sin, my cross, my shame
Rising up again, I bless Your name
You are my all in all
When I fall down, You pick me up
When I am dry, You fill my cup
You are my all in all

你是我依靠的力量 
你是我尋求的寶藏
你是我的一切

你好比貴重的珍寶
我怎能捨棄你不要
你是我的一切

耶穌 神羔羊 配得大讚美
耶穌 神羔羊 配得大讚美

祢洗淨我一切罪孽,
挪去我所有的羞愧, 
祢是我的一切﹗

當我失腳祢扶起我, 
當我飢渴祢充滿我,
祢是我的一切﹗

沒有留言:

張貼留言